ساعت

شماره پرواز

مبدا

وضعیت

10:10

ماهان IRM4555

خارگ

طبق برنامه

10:25

آسمانIRC3992

سیری

طبق برنامه

10:25

زاگرسIZG4005

كيش

طبق برنامه

11:05

سپهرانSHI4336

عسلویه

طبق برنامه

11:15

کیش ایرKIS7022

كيش

طبق برنامه

 

گزارش تصویری گزارش تصویری

نظرسنجي خدمات نظرسنجي خدمات

ميز خدمت ميز خدمت

سامانه شهراه سامانه شهراه

كانالهاي ارتباطي كانالهاي ارتباطي

اخبار فرودگاه
۲۸ دی ۱۳۹۸

تاکيد معاون عمليات فرودگاهي بر اتمام پروژه هاي در حال اجراي فرودگاه اصفهان تا دهه فجر امسال

صفايي معاون عمليات فرودگاهي و هيات همراه از پروژه هاي توسعه ترمينال پروازهاي خارجي و توسعه پارکينگ هواپيما فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان ديدن نمودند.
۲۶ دی ۱۳۹۸

کسب ر تبه اول اداره کل فرودگاههاي استان اصفهان براي دومين سال متوالي در حوزه بهره وري سازماني بين دستگاههاي اجرايي استان اصفهان

دردهمين دوره ارزيابي استقرار چرخه مديريت بهره وري سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اصفهان ، اداره کل فرودگاههاي استان اصفهان در بين 55 دستگاه اجرايي شرکت کننده در ارزيابي حائز کسب رتبه اول گرديد.
۲۵ دی ۱۳۹۸

معرفي برترين مسئولان روابط عمومي فرودگاه هاي کشور

کارگاه آموزشي دو روزه کارشناسان و مسوولان روابط عمومي ستادي و فرودگاهي با عنوان «هنر خوب نوشتن» با قرائت بيانيه و معرفي افراد برگزيده به کار خود پايان داد.
۲۵ دی ۱۳۹۸

تشريح سند راهبردي هسته گزينش شرکت فرودگاه ها در همايش سراسري وزارت راه و شهرسازي

سرپرست هسته گزينش شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در همايش سراسري اعضاي شوراهاي گزينش وزارت راه و شهرسازي به تشريح ابعاد و محورهاي سند راهبردي هسته گزينش شرکت پرداخت.
۲۵ دی ۱۳۹۸

آگهي فراخوان عمومي شناسايي متقاضي جهت واگذاري اماکن تجاري و خدماتي در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان

اداره کل فرودگاه هاي استان اصفهان در نظر دارد در راستاي ارتقاي سطح تامين خدمات مورد نياز مسافران و مشايعان فرودگاهي، نسبت به واگذاري بهره برداري از اماکن تجاري و خدماتي فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان اقدام نمايد.
۲۴ دی ۱۳۹۸

فعاليت هاي گسترده روابط عمومي شرکت فرودگاه ها در برندسازي/ نقش موثر ارتباطات رسانه اي و تبليغات محيطي در تحقق اهداف روابط عمومي

سرپرست روابط عمومي شرکت فرودگاه ها و ناوبري هوايي ايران در مراسم آغاز به کار دوره آموزشي «هنر خوب نوشتن» يکي از اصلي ترين برنامه هاي مديريت روابط عمومي را تلاش براي برندسازي و استفاده از امکانات موجود براي معرفي فعاليت ها و ماموريت هاي شرکت عنوان کرد.