نمایش محتوا نمایش محتوا

«راهبرد مشارکت اداره كل فرودگاههاي استان اصفهان»

در راستای اجرای مفاد ماده "9" تصویبنامه شماره 112128 مورخ 28/12/1395 شورای عالی اداری موضوع حقوق شهروندی در نظام اداری با عنوان «حق اظهارنظر آزاد و ارائه پیشنهاد در مورد تصمیمات و فرآیندهای اداری» راهبردهای مشارکت شهروندان در تصمیمات و فرآیندهای اداری سازمان به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت.

  1. این اداره کل کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامه­ ها، آیین‌نامه ­ها، دستورالعمل­ها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می­نماید.
  2. این اداره کل در رابطه با تهیه و تدوین لوایح که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می­باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می­نماید.
  3. بستر لازم جهت ارائه نظرات شهروندان در خصوص کلیه اطلاعات و اخبار اداره کل در پایگاه اطلاع‌رسانی فراهم میباشد. این نظرات جمعبندی و به مراجع ذیصلاح گزارش می‌گردد.
  4. شهروندان می‌توانند از طریق پست الکترونیکی Isfahan.Info@airport.ir  نظرات خود را ارسال نمایند.
  5. کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانهای که تحت همین عنوان در پایگاه اطلاعرسانی اداره کل قرار داده‌شده است، ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواستهای واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذیربط ارسال و پاسخ در سامانه درج میشود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
  6. شهروندان می‌توانند از طریق  تلفن‌ گويا 03135275050 داخلی 4 هرگونه نظر، انتقاد و یا پیشنهاد خود را اعلام نمایند.
  7. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی 1000100300 نظرات خود را به اداره کل ارسال نمایند.
  8. شهروندان می توانند از طریق سامانه جمع اوری مشارکت مردمی نظرات خود را در رابطه پيش نويس هاي قوانين و مقررات در سایت ثبت نمایند.

 

تاریخ به روزرسانی:1400/2/2

تاریخ بازبینی :28-02-1401