خبر خبر

4000 نفر ساعت آموزش در حوزه گردشگري در فرودگاه اصفهان برگزار شد
با برگزاري سه مرحله سمينار آموزشي- انگيزشي با موضوع ارتباطات موثر و توسعه فردي در حوزه گردشگري با حضور کارکنان و شاغلين کليه سازمانها و ارگانهاي فعال در فرودگاه بين المللي شهيد بهشتي اصفهان گامي به سوي ارتقاي خدمات فرودگاهي برداشته شد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه اصفهان , در آئین افتتاحیه این سمینار حسن امجدی مدیرکل فرودگاه گفت: فرودگاهها به عنوان دروازه طلایی استانها مي باشد و ایجاد تجربه ای خوشایند و خاطره ای به یاد ماندنی برای گردشگران تاثیر به سزایی در جذب گردشگران خواهد داشت.

وی افزود : استان اصفهان به عنوان قطب گردشگری و هاب توریسم منطقه , ماهانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی است  که از فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان بعنوان  اصلی ترین مبادی ورودی و خروجی پذيراي اغلب آنهاست و این مهم , لزوم کسب مهارتهای لازم از جمله فراگیری و بکارگیری تکنیک مهارتهای ارتباطی و آداب و تشریفات بین المللی را برای کلیه شاغلین که در حوزه های مختلف با گردشگران ارتباط مستقیم و مؤثر دارند را دو چندان می نماید.

ایشان در ادامه از مشارکت و استقبال کاركنان اداره كل فرودگاههاي استان اصفهان و ساير شاغلين در شركتهاي هواپيمايي و سازمانهاي مختلف فرودگاهي قدردانی نمود.

گفتنی است اداره کل فرودگاههای استان اصفهان اقدام به برنامه ریزی و برپایی سمینار و کارگاه های آموزشی انگیزشی با موضوع ارتباط مؤثر و توسعه فردی در حوزه گردشگری در سه روز و  به مدت 16 ساعت ویژه کارکنان و شاغلین سازمانها و ارگانهای فعال در فرودگاه کرده و در طی این سمینارها 4000 نفر ساعت آموزش در حوزه گردشگری انجام شده است.

-------------------------------------
نظرات

اخبار مرتبط اخبار مرتبط

مورد مرتبطی یافت نشد